3 Ekim 2010 Pazar

Biraz fazla seviyorum sanırım (:

Şu hayatta beni yemek yemek kadar mutlu eden başka bir şeyi zor bulurum herhalde. Senelerdir bıkmadan usanmadan hala aynı tadı alabildiğim yiyecekler, en mutsuz anımda beni güldürmeyi başarabilen çeşit çeşit çikolatalar, annemin mükemmel köfteleri, sarmaları, mantıları yemenin benim için bir tutku olduğunu gösterdi. Evet bunu rahatlıkla söyleyebildiğim zaman insanlar acayip karşılıyorlar fakat gündelik hayatta beni yemek yemek kadar mutlu eden başka hiçbir şey yok. Sadece acıktığım için yemek yediğim çok nadir zamanlar vardır. Üstüne bir de son zamanlarda keşfettiğim yemenin dışında yapmanın da büyük bir zevk olması bu olguya beni iyice bağladı (: E dedim madem yiyoruz ne yediğimizi de bilelim nereden çıkıp gelmiş öğrenelim , gittim yemek kültürüyle ilgili kocaman bir kitap aldım. Şimdilerde hem yapıyorum hem yiyorum hem de öğreniyorum , umarım sizin de ilginizi çekecek bir şeyler paylaşabilirim (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder